Kalustettu koti siellä missä sinäkin

Usein kysytyt kysymykset

Vuokrauksen aloittaminen

Onko asunnoissa turvallisuusjärjestelmiä, kuten palovaroittimia tai turvalukkoja?

Turvallisuutesi on meille ensiarvoisen tärkeää. Kaikissa kalustetuissa asunnoissamme on palovaroittimet, ja useimmissa on myös turvalukot. Joissakin kohteissa on lisäksi turvajärjestelmiä ja vartiointi.

Miten toimin, jos kohtaan teknisen ongelman asunnossa (esim. internet ei toimi)?

Jos kohtaat teknisiä ongelmia asunnon kanssa, ota yhteyttä asiakaspalveluumme. Autamme sinua ratkaisemaan ongelman mahdollisimman nopeasti.

Onko asunnoissa ilmastointi tai lämmitys?

Kaikissa asunnoissamme on keskuslämmitys, ja monet asunnot on varustettu myös ilmastoinnilla. Voit tarkistaa asunnon varustelun varausvaiheessa tai ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme.

Miten saan avaimet asuntoon?

Useimmissa asunnoissamme on koodilukot, ja lähetämme ovikoodin tekstiviestillä ja sähköpostilla saapumispäivänäsi.

Onko kalustetuissa asunnoissanne pyykinpesumahdollisuus?

Useimmissa asunnoissamme on pyykinpesukone, ja joissakin kohteissa on myös kuivausrumpu. Tarkista varatessasi asunnon varustelu.

Voinko tehdä pitkäaikaisen varauksen, esimerkiksi useaksi kuukaudeksi?

Kyllä, tarjoamme sekä lyhytaikaisia että pitkäaikaisia majoitusvaihtoehtoja. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme saadaksesi lisätietoja pitkäaikaisista varauksista ja hinnoista.

Onko asunnoissanne keittiövälineitä ja muita tarvikkeita?

Kyllä, jokaisessa asunnossamme on täysin varusteltu keittiö, joka sisältää kaikki tarvittavat välineet ruoanlaittoon ja ruokailuun.

Mitä teen, jos kohtaan ongelman asunnon kanssa majoittumiseni aikana?

Asiakaspalvelumme on käytettävissäsi 24/7. Jos kohtaat minkäänlaisia ongelmia tai sinulla on kysyttävää, ota meihin yhteyttä milloin tahansa, ja autamme mielellämme.

Onko asunnoissa Wi-Fi? Onko se maksuton?

Kyllä, jokaisessa asunnossamme on nopea Wi-Fi-yhteys, joka on asiakkaillemme täysin maksuton.

Miten voin varata kalustetun asunnon SpotApartmentsilta?

Voit varata asunnon suoraan verkkosivuiltamme valitsemalla haluamasi asunnon, majoituksen keston ja muut tarvittavat tiedot. Vahvistuksen varauksesta saat sähköpostiisi heti varauksen tehtyäsi.

Asunnot ja kalustus

Onko asunnoissa turvallisuusjärjestelmiä, kuten palovaroittimia tai turvalukkoja?

Turvallisuutesi on meille ensiarvoisen tärkeää. Kaikissa kalustetuissa asunnoissamme on palovaroittimet, ja useimmissa on myös turvalukot. Joissakin kohteissa on lisäksi turvajärjestelmiä ja vartiointi.

Miten toimin, jos kohtaan teknisen ongelman asunnossa (esim. internet ei toimi)?

Jos kohtaat teknisiä ongelmia asunnon kanssa, ota yhteyttä asiakaspalveluumme. Autamme sinua ratkaisemaan ongelman mahdollisimman nopeasti.

Onko asunnoissa ilmastointi tai lämmitys?

Kaikissa asunnoissamme on keskuslämmitys, ja monet asunnot on varustettu myös ilmastoinnilla. Voit tarkistaa asunnon varustelun varausvaiheessa tai ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme.

Miten saan avaimet asuntoon?

Useimmissa asunnoissamme on koodilukot, ja lähetämme ovikoodin tekstiviestillä ja sähköpostilla saapumispäivänäsi.

Onko kalustetuissa asunnoissanne pyykinpesumahdollisuus?

Useimmissa asunnoissamme on pyykinpesukone, ja joissakin kohteissa on myös kuivausrumpu. Tarkista varatessasi asunnon varustelu.

Voinko tehdä pitkäaikaisen varauksen, esimerkiksi useaksi kuukaudeksi?

Kyllä, tarjoamme sekä lyhytaikaisia että pitkäaikaisia majoitusvaihtoehtoja. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme saadaksesi lisätietoja pitkäaikaisista varauksista ja hinnoista.

Onko asunnoissanne keittiövälineitä ja muita tarvikkeita?

Kyllä, jokaisessa asunnossamme on täysin varusteltu keittiö, joka sisältää kaikki tarvittavat välineet ruoanlaittoon ja ruokailuun.

Mitä teen, jos kohtaan ongelman asunnon kanssa majoittumiseni aikana?

Asiakaspalvelumme on käytettävissäsi 24/7. Jos kohtaat minkäänlaisia ongelmia tai sinulla on kysyttävää, ota meihin yhteyttä milloin tahansa, ja autamme mielellämme.

Onko asunnoissa Wi-Fi? Onko se maksuton?

Kyllä, jokaisessa asunnossamme on nopea Wi-Fi-yhteys, joka on asiakkaillemme täysin maksuton.

Miten voin varata kalustetun asunnon SpotApartmentsilta?

Voit varata asunnon suoraan verkkosivuiltamme valitsemalla haluamasi asunnon, majoituksen keston ja muut tarvittavat tiedot. Vahvistuksen varauksesta saat sähköpostiisi heti varauksen tehtyäsi.

Käytännön asiat asumisen aikana

Onko asunnoissa turvallisuusjärjestelmiä, kuten palovaroittimia tai turvalukkoja?

Turvallisuutesi on meille ensiarvoisen tärkeää. Kaikissa kalustetuissa asunnoissamme on palovaroittimet, ja useimmissa on myös turvalukot. Joissakin kohteissa on lisäksi turvajärjestelmiä ja vartiointi.

Miten toimin, jos kohtaan teknisen ongelman asunnossa (esim. internet ei toimi)?

Jos kohtaat teknisiä ongelmia asunnon kanssa, ota yhteyttä asiakaspalveluumme. Autamme sinua ratkaisemaan ongelman mahdollisimman nopeasti.

Onko asunnoissa ilmastointi tai lämmitys?

Kaikissa asunnoissamme on keskuslämmitys, ja monet asunnot on varustettu myös ilmastoinnilla. Voit tarkistaa asunnon varustelun varausvaiheessa tai ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme.

Miten saan avaimet asuntoon?

Useimmissa asunnoissamme on koodilukot, ja lähetämme ovikoodin tekstiviestillä ja sähköpostilla saapumispäivänäsi.

Onko kalustetuissa asunnoissanne pyykinpesumahdollisuus?

Useimmissa asunnoissamme on pyykinpesukone, ja joissakin kohteissa on myös kuivausrumpu. Tarkista varatessasi asunnon varustelu.

Voinko tehdä pitkäaikaisen varauksen, esimerkiksi useaksi kuukaudeksi?

Kyllä, tarjoamme sekä lyhytaikaisia että pitkäaikaisia majoitusvaihtoehtoja. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme saadaksesi lisätietoja pitkäaikaisista varauksista ja hinnoista.

Onko asunnoissanne keittiövälineitä ja muita tarvikkeita?

Kyllä, jokaisessa asunnossamme on täysin varusteltu keittiö, joka sisältää kaikki tarvittavat välineet ruoanlaittoon ja ruokailuun.

Mitä teen, jos kohtaan ongelman asunnon kanssa majoittumiseni aikana?

Asiakaspalvelumme on käytettävissäsi 24/7. Jos kohtaat minkäänlaisia ongelmia tai sinulla on kysyttävää, ota meihin yhteyttä milloin tahansa, ja autamme mielellämme.

Onko asunnoissa Wi-Fi? Onko se maksuton?

Kyllä, jokaisessa asunnossamme on nopea Wi-Fi-yhteys, joka on asiakkaillemme täysin maksuton.

Miten voin varata kalustetun asunnon SpotApartmentsilta?

Voit varata asunnon suoraan verkkosivuiltamme valitsemalla haluamasi asunnon, majoituksen keston ja muut tarvittavat tiedot. Vahvistuksen varauksesta saat sähköpostiisi heti varauksen tehtyäsi.

Maksaminen ja sopimusasiat

Onko asunnoissa turvallisuusjärjestelmiä, kuten palovaroittimia tai turvalukkoja?

Turvallisuutesi on meille ensiarvoisen tärkeää. Kaikissa kalustetuissa asunnoissamme on palovaroittimet, ja useimmissa on myös turvalukot. Joissakin kohteissa on lisäksi turvajärjestelmiä ja vartiointi.

Miten toimin, jos kohtaan teknisen ongelman asunnossa (esim. internet ei toimi)?

Jos kohtaat teknisiä ongelmia asunnon kanssa, ota yhteyttä asiakaspalveluumme. Autamme sinua ratkaisemaan ongelman mahdollisimman nopeasti.

Onko asunnoissa ilmastointi tai lämmitys?

Kaikissa asunnoissamme on keskuslämmitys, ja monet asunnot on varustettu myös ilmastoinnilla. Voit tarkistaa asunnon varustelun varausvaiheessa tai ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme.

Miten saan avaimet asuntoon?

Useimmissa asunnoissamme on koodilukot, ja lähetämme ovikoodin tekstiviestillä ja sähköpostilla saapumispäivänäsi.

Onko kalustetuissa asunnoissanne pyykinpesumahdollisuus?

Useimmissa asunnoissamme on pyykinpesukone, ja joissakin kohteissa on myös kuivausrumpu. Tarkista varatessasi asunnon varustelu.

Voinko tehdä pitkäaikaisen varauksen, esimerkiksi useaksi kuukaudeksi?

Kyllä, tarjoamme sekä lyhytaikaisia että pitkäaikaisia majoitusvaihtoehtoja. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme saadaksesi lisätietoja pitkäaikaisista varauksista ja hinnoista.

Onko asunnoissanne keittiövälineitä ja muita tarvikkeita?

Kyllä, jokaisessa asunnossamme on täysin varusteltu keittiö, joka sisältää kaikki tarvittavat välineet ruoanlaittoon ja ruokailuun.

Mitä teen, jos kohtaan ongelman asunnon kanssa majoittumiseni aikana?

Asiakaspalvelumme on käytettävissäsi 24/7. Jos kohtaat minkäänlaisia ongelmia tai sinulla on kysyttävää, ota meihin yhteyttä milloin tahansa, ja autamme mielellämme.

Onko asunnoissa Wi-Fi? Onko se maksuton?

Kyllä, jokaisessa asunnossamme on nopea Wi-Fi-yhteys, joka on asiakkaillemme täysin maksuton.

Miten voin varata kalustetun asunnon SpotApartmentsilta?

Voit varata asunnon suoraan verkkosivuiltamme valitsemalla haluamasi asunnon, majoituksen keston ja muut tarvittavat tiedot. Vahvistuksen varauksesta saat sähköpostiisi heti varauksen tehtyäsi.

Yritysasiakkaille

Onko asunnoissa turvallisuusjärjestelmiä, kuten palovaroittimia tai turvalukkoja?

Turvallisuutesi on meille ensiarvoisen tärkeää. Kaikissa kalustetuissa asunnoissamme on palovaroittimet, ja useimmissa on myös turvalukot. Joissakin kohteissa on lisäksi turvajärjestelmiä ja vartiointi.

Miten toimin, jos kohtaan teknisen ongelman asunnossa (esim. internet ei toimi)?

Jos kohtaat teknisiä ongelmia asunnon kanssa, ota yhteyttä asiakaspalveluumme. Autamme sinua ratkaisemaan ongelman mahdollisimman nopeasti.

Onko asunnoissa ilmastointi tai lämmitys?

Kaikissa asunnoissamme on keskuslämmitys, ja monet asunnot on varustettu myös ilmastoinnilla. Voit tarkistaa asunnon varustelun varausvaiheessa tai ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme.

Miten saan avaimet asuntoon?

Useimmissa asunnoissamme on koodilukot, ja lähetämme ovikoodin tekstiviestillä ja sähköpostilla saapumispäivänäsi.

Onko kalustetuissa asunnoissanne pyykinpesumahdollisuus?

Useimmissa asunnoissamme on pyykinpesukone, ja joissakin kohteissa on myös kuivausrumpu. Tarkista varatessasi asunnon varustelu.

Voinko tehdä pitkäaikaisen varauksen, esimerkiksi useaksi kuukaudeksi?

Kyllä, tarjoamme sekä lyhytaikaisia että pitkäaikaisia majoitusvaihtoehtoja. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme saadaksesi lisätietoja pitkäaikaisista varauksista ja hinnoista.

Onko asunnoissanne keittiövälineitä ja muita tarvikkeita?

Kyllä, jokaisessa asunnossamme on täysin varusteltu keittiö, joka sisältää kaikki tarvittavat välineet ruoanlaittoon ja ruokailuun.

Mitä teen, jos kohtaan ongelman asunnon kanssa majoittumiseni aikana?

Asiakaspalvelumme on käytettävissäsi 24/7. Jos kohtaat minkäänlaisia ongelmia tai sinulla on kysyttävää, ota meihin yhteyttä milloin tahansa, ja autamme mielellämme.

Onko asunnoissa Wi-Fi? Onko se maksuton?

Kyllä, jokaisessa asunnossamme on nopea Wi-Fi-yhteys, joka on asiakkaillemme täysin maksuton.

Miten voin varata kalustetun asunnon SpotApartmentsilta?

Voit varata asunnon suoraan verkkosivuiltamme valitsemalla haluamasi asunnon, majoituksen keston ja muut tarvittavat tiedot. Vahvistuksen varauksesta saat sähköpostiisi heti varauksen tehtyäsi.

Kansainväliset asiakkaat

Onko asunnoissa turvallisuusjärjestelmiä, kuten palovaroittimia tai turvalukkoja?

Turvallisuutesi on meille ensiarvoisen tärkeää. Kaikissa kalustetuissa asunnoissamme on palovaroittimet, ja useimmissa on myös turvalukot. Joissakin kohteissa on lisäksi turvajärjestelmiä ja vartiointi.

Miten toimin, jos kohtaan teknisen ongelman asunnossa (esim. internet ei toimi)?

Jos kohtaat teknisiä ongelmia asunnon kanssa, ota yhteyttä asiakaspalveluumme. Autamme sinua ratkaisemaan ongelman mahdollisimman nopeasti.

Onko asunnoissa ilmastointi tai lämmitys?

Kaikissa asunnoissamme on keskuslämmitys, ja monet asunnot on varustettu myös ilmastoinnilla. Voit tarkistaa asunnon varustelun varausvaiheessa tai ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme.

Miten saan avaimet asuntoon?

Useimmissa asunnoissamme on koodilukot, ja lähetämme ovikoodin tekstiviestillä ja sähköpostilla saapumispäivänäsi.

Onko kalustetuissa asunnoissanne pyykinpesumahdollisuus?

Useimmissa asunnoissamme on pyykinpesukone, ja joissakin kohteissa on myös kuivausrumpu. Tarkista varatessasi asunnon varustelu.

Voinko tehdä pitkäaikaisen varauksen, esimerkiksi useaksi kuukaudeksi?

Kyllä, tarjoamme sekä lyhytaikaisia että pitkäaikaisia majoitusvaihtoehtoja. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme saadaksesi lisätietoja pitkäaikaisista varauksista ja hinnoista.

Onko asunnoissanne keittiövälineitä ja muita tarvikkeita?

Kyllä, jokaisessa asunnossamme on täysin varusteltu keittiö, joka sisältää kaikki tarvittavat välineet ruoanlaittoon ja ruokailuun.

Mitä teen, jos kohtaan ongelman asunnon kanssa majoittumiseni aikana?

Asiakaspalvelumme on käytettävissäsi 24/7. Jos kohtaat minkäänlaisia ongelmia tai sinulla on kysyttävää, ota meihin yhteyttä milloin tahansa, ja autamme mielellämme.

Onko asunnoissa Wi-Fi? Onko se maksuton?

Kyllä, jokaisessa asunnossamme on nopea Wi-Fi-yhteys, joka on asiakkaillemme täysin maksuton.

Miten voin varata kalustetun asunnon SpotApartmentsilta?

Voit varata asunnon suoraan verkkosivuiltamme valitsemalla haluamasi asunnon, majoituksen keston ja muut tarvittavat tiedot. Vahvistuksen varauksesta saat sähköpostiisi heti varauksen tehtyäsi.

Etkö löytänyt etsimääsi vastausta?

Asiakaspalvelumme auttaa sinua kaikissa asuntoihin liittyvissä kysymyksissä.